ماشین سنگک پزی

ماشین سنگک پزی

فهرست مطالب

ماشین سنگک پزی یک از پر کاربردترین دستگاه هایی است که در حوزه نانوایی سنگک تولید و عرضه شده است. ماشین سنگک پزی باعث پخت هرچه بهتر نان سنگک شده و کیفیت آن را افزایش می دهد. این دستگاه در قطعات مجزا تولید شده و به راحتی قابل جدا سازی و قابل حمل است که شما می توانید بر خلاف تنور های سنتی، ماشین سنگک پزی ر از محلی به محل دیگر انتقال دهید.

استفاده از ماشین سنگک پزی در نانوایی ها سرعت کار را افرایش داده و در نتیجه باعث افزایش مشتری و درآمد نانوایی می شود. علاوه بر سرعت، ماشین سنگک پزی باعث افزایش ایمنی نیز می شود که این امر باعث جلوگیری از آسیب کارکنان بوده و همچنین امکانات کاربردی این دستگاه باعث افزایش محبوبیت آن در بین نانوایان شده است. 

شرکت تبریز پخت یکی از سازندگانی است که نانوایان می توانند انواع دستگاه نان سنگک اتوماتیک را با توجه به نیاز خود خریداری نمایند. این شرکت با سابقه چند ساله در این حوزه، تمامی دستگاه های پخت نان سنگک را با بالا ترین کیفیت تولید و به بازار عرضه کرده است. تبریز پخت با ساخت انواع تنور نان سنگک اتوماتیک و نمیه اتوماتیک جایگاه ویژه ای در بین سازندگان این دستگاه ها داشته و خدمات ارزنده ای را به مشتریان خود ارائه کرده است.

امکانات ماشین سنگک پزی

امکانات ماشین سنگک پزی

دستگاه نان سنگک اتوماتیک به گونه ای طراحی شده است که نانوایان می توانند دما و میزان حرارت تنور را به صورت دقیق تنظیم کرده و تا نان سنگک پخته شده در بهترین کیفیت باشد. در این نوع تنور گردان سنگک و تنور سنگک اتوماتیک مشعل های در دو سمت بالا و پایین قرار گرفته که به پخت یکنواخت نان سنگک کمک می کند. 

در ماشین سنگک پزی عایق های حرارتی به کار رفته است که از اتلاف انرژی جلوگیری می کند و قطعات با دوام آن باعث می شود تا در مقابل رطوبت و زنگ زدگی مقاوم باشد. در نوع دیگری از دستگاه نانوایی سنگک اتوماتیک که به دستگاه نان سنگک تونلی یا دستگاه نان سنگک ریلی معروف است، صفحات چدنی با طرح سنگ قرار گرفته است که باعث می شود نان پخته شده مانند نان پخته شده در تنور های سنتی باشد.

قیمت ماشین سنگک پزی

قیمت ماشین سنگک پزی

قیمت ماشین سنگک پزی با توجه به ابعاد و اندازه ساخته متفاوت است و همچنین می تواند با توجه به امکانات استفاده شده در آن قیمت ماشین سنگک پزی متفاوت باشد. شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر و دریافت لیست قیمت ماشین سنگک پزی با شرکت تبریز پخت در تماس باشید.

ماشین سنگک پزی تبریز پخت

ماشین سنگک پزی تبریز پخت

شرکت تبریز پخت به عنوان یکی از شرکت های برتر فعال در حوزه تولید دستگاه نان سنگک اتوماتیک و ماشینی می باشد و این شرکت توانسته است با استفاده از اخرین تکنولوژی های روز دنیا، انواع دستگاه پخت نان سنگک اتوماتیک و نمیه اتوماتیک و تنور سنگک اتوماتیک را تولید کند. استفاده از ماشین سنگک پزی در نانوایی باعث افزایش سرعت، ایمنی و راحتی کار نانوایان شده و این دستگاه ها در نوع دستگاه نان سنگک بدون شاطر، تعداد افراد حاضر در نانوایی را کاهش داده و باعث صرفه جویی در هزینه ها می شود. برای دریافت اطلاعات تکمیلی می توانید درباره انواع دستگاه های سنگک پزی به وبلاگ تبریز پخت مراجعه نمایید.

تمامی دستگاه های ساخته شده توسط شرکت تبریز پخت دارای گارانتی پس از فروش بوده و بعد از خریداری دستگاه در محل نصب و راه اندازی می شود. نانوایانی که قصد خرید ماشین سنگک پزی را داشته باشد می توانند جهت دریافت مشاوره رایگان و لیست قیمت دستگاه نان سنگک اتوماتیک با تبریز پخت در تماس باشند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا