تنور گردان سنگک | دستگاه گردان سنگک

تنور گردان سنگک ( تنور دوار سنگک) های متفاوتی وجود دارد که هدف اصلی این تنورها بهبود فرآیند پخت نان سنگک و افزایش کیفیت نان می باشد. شرکت تبریز پخت از جمله اولین شرکت هایی است که در این زمینه شروع به کار کرده است و با توجه با اینکه پخت نان سنگک فرآیندی پر زحمت و زمانبر است، شرکت تبریز پخت با استفاده از آخرین تکنولوژی ها انواع تنور گردان سنگک و تنور دوار سنگک را تولید و در اختیار نانوایان قرار داده است.

دستگاه تنور گردون سنگک-دستگاه تنور دوار سنگک-تبریز پخت

فهرست مطالب

مزایا و امکانات تنور گردان سنگک ( تنور دوار سنگک )

مزایا و امکانات تنور گردان سنگک ( تنور دوار سنگک )

دستگاه گردان سنگک با امکانات زیادی که به همراه خود دارد باعث راحتی کار نانوایان و همچنین افزایش کیفیت نان سنگک می شود. تنور گردان سنگک ( تنور دوار سنگک) به صورت کاملا اتوماتیک بوده و تمامی مراحل پخت نان سنگک توسط دستگاه انجام می شود که این مراحل از خمیر ریزی تا خروج نان سنگک را شامل می شود. این فرآیند باعث می شود تا در نانوایی ها نیروی کار کاهش پیدا کرده و  در هزینه ها صرفه جویی شود. عایق های به کار رفته در بدنه تنور گردان سنگک ( تنور دوار سنگک) از اتلاف انرژی جلوگیری می کند همچنین با پخت یکنواخت حرارت از طریق مشعل های مستقیم و غیر مستقیم باعث افزایش کیفیت نان سنگک می شود.

قیمت تنور گردان سنگک ( قیمت تنور دوار سنگک)

قیمت تنور گردان سنگک ( قیمت تنور دوار سنگک) به عوامل مختلفی بستگی دارد و با توجه امکانات آن می‌تواند متفاوت باشند. تنور گردان سنگک و دستگاه گردان سنگک می تواند در ابعاد مختلف تولید شده و با تغییر ابعاد قیمت تنور گردان سنگک نیز تغییر می کند. شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت لیست قیمت انواع تنور گردان سنگک و دستگاه گردان سنگک با شرکت تبریز پخت در ارتباط باشید.

قیمت تنور گردان سنگک ( قیمت تنور دوار سنگک)
تنور گردان سنگک ( تنور دوار سنگک) تبریز پخت

تنور گردان سنگک ( تنور دوار سنگک) تبریز پخت

شرکت تبریز پخت از اولین سازندگان دستگاه نان سنگک اتوماتیک بوده و  در این زمینه از آخرین تکنولوژی های روز دنیا استفاده نموده است. تبریز پخت انواع تنور سنگک اتوماتیک، تنور گردان سنگک و دستگاه نان سنگک ریگی را تولید و در اختیار نانوایان قرار می دهد. استفاده از این دستگاه ها باعث افزایش سرعت پخت و کیفیت و همچنین باعث افزایش ایمنی نانوایان می شود.

تنور گردان سنگک ( تنور دوار سنگک) و سایر دستکاه های تولید شده مزیت ها و امکانات زیادی را به همراه دارد که نانوایان می توانند این دستگاه را در ابعاد مختلف سفارش دهند. تمامی دستگاه نان سنگک ماشینی دارای گارانتی و خدمات پس از فروش بوده پس از خرید، در محل نصب و راه اندازی می شود.

ویژگی های تنور گردان سنگک ( تنور دوار سنگک)

از جمله ویژگی های ویژگی های تنور گردان سنگک ( تنور دوار سنگک ) عبارتند از :

به دلیل استفاده از عایق های صنعتی مقاوم در تنور گردان سنگک، باعث حداقل اتلاف حرارتی ممکن می‌شود.
تنور دوار سنگک، قابلیت جابجایی آسان در سطوح صاف بوده و دارای پایه ای برای تنظیم می باشد.
در تنور گردان سنگک دارای قابلیت تغییر اندازه نان سنگک و سرعت پخت دستگاه به شکل دیجیتالی است.
تنور دوار سنگک به واسطه وجود سیستم اینورتر مصرف برق کمی دارد.

شما می توانید برای کسب اطلاعات و آشنایی بیشتر با انواع تنور های سنگک به مقاله تنور نان سنگک در وبلاگ تبریز پخت مراجعه کنید.

ویژگی های تنور گردان سنگک ( تنور دوار سنگک)

با برقراری تماس با شرکت تبریز پخت از مشاوره رایگان انتخاب دستگاه گردان سنگک بهره مند شوند. قیمت تتنور گردان سنگک ( تنور دوار سنگک) متفاوت بوده و با توجه به امکانات آن متغییر می باشد. جهت کسب اطلاعات بیشتر و دریافت لیست قیمت تنور گردان سنگک ( تنور دوار سنگک) و دستگاه نان سنگک ریگی با ما در تماس باشید. 

تنور گردان سنگک ( تنور دوار سنگک) یا دستگاه گردان سنگک

تنور گردان سنگک ( تنور دوار سنگک) یا دستگاه گردان سنگک

در واقع منظور از تنور گردان سنگک ( تنور دوار سنگک) همان دستگاه گردان سنگک می باشد و در اصطلاح به این صورت گفته می شود. زمانی که صحبت از تنور گردان سنگک می شود، در حقیقت همان دستگاه نان سنگک اتوماتیک می باشد با استفاده از تکنولوژی های بروز تولید شده و مانند تنور های سنتی نمی باشد.

تنور گردان سنگک ( تنور دوار سنگک) به صورت ثابت نبوده و امکان جا به جایی به مکانی دیگر فراهم است و نانوایان می توانند در صورت تغییر مکان، تنور گردان سنگک ( تنور دوار سنگک) خود را انتقال دهند.

پیمایش به بالا