پاتیل خمیر سنگک

پاتیل خمیر یا همان مخزن خمیر برای هم زدن آرد و آب و درست کردن خمیر مورد استفاده قرار می گیرد.همچنین، پاتیل خمیر به جهت حمل و نگهداری خمیر نان به مقدار دلخواه نسبت به حجم و اندازه پاتیل در نانوایی ها استفاده می شود. پاتیل خمیر سنگک وسیله ای است برای آماده سازی انواع خمیر نان از این رو پاتیل خمیر یا خمیر گیر کاربرد بسیار زیادی در نانوایی ها دارد و این وسیله توانسته است سرعت کار را برای تهیه ی خمیر در نانواها افزایش دهد.به این وان ها که خمیر نانوایی در آن حمل و نگهداری می شود پاتیل خمیر، مخزن خمیر و یا تغار خمیر نیز می گویند.شرکت تبریز پخت بهترین و با کیفیت ترین پاتیل های خمیر را تولید و به فروش می رساند.

دستگاه سنگک اتوماتیک - تبریز پخت

فهرست مطالب

انواع پاتیل سنگک

انواع پاتیل خمیر سنگک

پاتیل خمیر سنگک در انواع سایز و حجم های متنوع و مختلف تولید می شود. این ظرف در اندازه های متفاوت تولید می شود  که براساس میزان پخت و تعداد مشتری در هر روز انتخاب می شود. خمیرگیر سنگک در 4 مدل طراحی و تولید می شود.
خمیرگیر پارو، دو پره سنگک، خمیرگیر تابوتی و میکسر اتوماتیک سنگک اتوماتیک از عنوای آن می باشد.پاتیل خمیر از جنس استیل و یا آلومینیوم ضد زنگ و مرغوب ساخته می شود و مقاومت بالایی در برابر ضربه و خط و خش دارد.
این ظرف به دلیل جنس مرغوب نهایت بهداشت را داشته و مورد تایید وزارت بهداشت می باشد تا بیماری و آلودگی ها از طریق مصرف نان به مردم انتقال نیابد.یکی دیگر از دلایل استیل بودن پاتیل خمیر این است که به هیچ عنوان خمیر به آن نمی چسبد تا خمیر هدر نرفته و صرفه جویی شود و شستوشوی آن نیز راحت تر شود.

جهت کسب اطلاعات بیشتر و همچنین استعلام از قیمت انواع پاتیل خمیر سنگک با ما در تماس باشید.

ویژگی های پاتیل خمیر سنگک

 پاتیل خمیر سنگک به طور کلی ویژگی های متفاوتی دارد که برخی از ویژگی های استفاده از این وسیله عبارتند از: 
افزایش تنوع و تسریع فرآیند تولید: استفاده از پاتیل خمیر به شما این امکان را می دهد که خمیر را با سرعت و کیفیت بهتری تولید کنید. این ظرف قابلیت تولید همزمان تعداد زیادی خمیر در یک بازه زمانی کوتاه را دارد و شما مس توانید نسبت به تعداد مشتریان روزانه خود داخل این پاتیل ها خمیر نگهداری کنید.
افزایش کیفیت محصول: با استفاده از پاتیل سنگک به کنترل بهتری روی تولید خمیر و پخت سنگک خواهید داشت که این باعث بهتر شدن کیفیت خمیر شما می شود.
صرفه جویی در زمان: با استفاده از پاتیل خمیر می توانید به سرعت و با کیفیت بالا زمان مورد نیاز برای تولید خمیر را کاهش دهید و به مقدار زیاد خمیر تولید کنید.

ویژگی های پاتیل خمیر سنگک
قیمت پاتیل خمیر سنگک

قیمت پاتیل خمیر سنگک

قیمت پاتیل خمیر سنگک بر اساس مدل ها و سایز های مختلف آن متفاوت است. این مدل ها بر اساس سایز و حجم آنها قیمت های متغیری دارند. شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر و اطلاع از قیمت های بروز پاتیل های خمیر سنگک با ما تماس بگیرید تا مشاوران ما شما را  راهنمایی کنند.

پاتیل خمیر سنگک شرکت تبریز پخت

شرکت تبریز پخت به عنوان یک تولیدکننده برجسته دستگاه‌های پخت نان سنگک، فعالیت خود را در زمینه تولید پاتیل خمیر سنگک نیز به صورت حرفه ای انجام می‌دهد. این شرکت به منظور ارائه دستگاه‌های نان با کیفیت، از پاتیل خمیر استیل مقاوم و مرغوب استفاده می‌ کند. و به شما ضمانت می دهد که پاتیل خمیر با کیفیت عالی و بدون زنگ زدگی به شما خمیری با بهداشت و سلامت کاملی را تحویل می دهد.برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد شرکت ما می توانید از بخش درباره ما بازدید کنید.

 

دستگاه سنگک اتوماتیک - تبریز پخت
پیمایش به بالا