دستگاه نانوایی سنگک اتوماتیک و دستگاه نانوایی سنگک تمام اتوماتیک

دستگاه نانوایی سنگک اتوماتیک و دستگاه نانوایی سنگک تمام اتوماتیک از پر کاربردترین دستگاه پخت نان سنگک می باشد که در اکثر نانوایی ها استفاده می شود. شرکت تبریز پخت از جمله سازندگان دستگاه نانوایی سنگک اتوماتیک و دستگاه نانوایی سنگک تمام اتوماتیک می باشد که با استفاده از تکنولوژی های بروز و کاربردی، فرآیند پخت نان سنگک را بهینه تر می سازد. در دستگاه نانوایی سنگک اتوماتیک و دستگاه نانوایی سنگک تمام اتوماتیک به طور کلی همه مراحل پخت نان سنگک از خمیر ریزی تا پخت و خروج از تنور به صورت تمام اتوماتیک انجام می شود که در نتیجه باعث افزایش کیفیت و سرعت پخت نان سنگک می شود.

دستگاه نانوایی سنگک اتوماتیک

فهرست مطالب

قیمت دستگاه نانوایی سنگک اتوماتیک و قیمت دستگاه نانوایی سنگک تمام اتوماتیک

قیمت دستگاه نانوایی سنگک اتوماتیک و قیمت دستگاه نانوایی سنگک تمام اتوماتیک

قیمت دستگاه نانوایی سنگک اتوماتیک و قیمت دستگاه نانوایی سنگک تمام اتوماتیک می تواند با توجه به امکانات دستگاه متفاوت باشد. دستگاه نانوایی سنگک اتوماتیک و دستگاه نانوایی سنگک تمام اتوماتیک در اندازه ها و ابعاد مختلفی تولید می شوند و نانوایان می تواند بر اساس متراژ نانوایی و نوع  امکانات مورد نیا، دستگاه نانوایی سنگک اتوماتیک و دستگاه نانوایی سنگک تمام اتوماتیک را سفارش دهند. جهت کسب اطلاعات بیشتر و دریافت لیست قیمت دستگاه نانوایی سنگک اتوماتیک و لیست قیمت دستگاه نانوایی سنگک تمام اتوماتیک با شرکت تبریز پخت در تماس باشید.

دستگاه نانوایی سنگک ماشینی

با در نظر گرفتن اینکه نان سنگک بخش مهمی از هرم غذایی ایرانیان را تشکیل می دهد، می توان گفت که دستگاه نانوایی سنگک ماشینی از جمله دستگاه های نانوایی مهم و پر کاربردی می باشد. در دستگاه نانوایی سنگک ماشینی نانوایان می توانند دما را به صورت دستی نتظیم کرده و با تعیین دمای متناسب پخت نان سنگک با کیفیتی داشته باشند. 

تنور های دو طرفه به کار رفته در دستگاه نانوایی سنگک ماشینی باعث می  شود تا حرارت به صورت کاملا یکنواخت پخش شود. جنس بدنه دستگاه نانوایی سنگک ماشینی از فلزات مقاومی تولید می شود که در براب آسیب های بیرونی مقاوم است . همچنین عایق های به کار رفته در دستگاه نانوایی سنگک ماشینی مانع اتلاف انرژی گرمایی شده و هزینه ها را کاهش می دهد.

دستگاه نانوایی سنگک ماشینی - تبریز پخت
قیمت دستگاه نانوایی سنگک ماشینی - تبریز پخت

قیمت دستگاه نانوایی سنگک ماشینی

قیمت دستگاه نانوایی سنگک ماشینی بسته به امکانات مورد استفاده و همچنین ابعاد ساخته شده متفاوت است و نانوایان می توانند انواع مختلف دستگاه نان سنگک ریگی، دستگاه نان سنگک ریلی و دستگاه نان سنگک تونلی را بر حسب نیاز خود سفارش دهند. جهت دریافت لیست قیمت دستگاه نانوایی سنگک ماشینی و کسب اطلاعات بیشتر در مورد قیمت دستگاه نانوایی سنگک ماشینی با شرکت تبریز پخت در ارتباط باشید.

دستگاه نانوایی سنگکی

 دستگاه نانوایی سنگکی علاوه بر سرعت و کیفیت، امنیت نانوایان را فراهم می کنند زیرا دستگاه نانوایی سنگکی به گونه ای ساخته شده است که مشعل های تنور در داخل بدنه فلزی قرار گرفته و نانوایان از خطر سوختگی در اثر شعله تنور در امان هستند. دستگاه نانوایی سنگکی به دلیل اینکه کلیه فرایند پخت نان سنگ را به صورت اتوماتیک انجام می دهد، باعث کاهش نیروی انسانی و در نتیجه کاهش هزینه های نانوایی می شود.  دستگاه نانوایی سنگکی قابل حمل بوده و نانوایان می توانند در صورت تغییر محل نانوایی آن را به آسانی جا به جا کنند. شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر درباره تبریز پخت و دستگاه نانوایی سنگکی به وبلاگ تبریز پخت مراجعه نمایید.

دستگاه نانوایی سنگکی - تبریز پخت
خرید دستگاه نانوایی سنگکی تبریز پخت

خرید دستگاه نانوایی سنگکی تبریز پخت

شرکت تبریز پخت به عنوان یکی از تولید کنندگان انواع تنور سنگک اتوماتیک و تنور گردان سنگک، توانسته است با به کارگیری آخرین تکنولوژی های موجود در بازار فرایند پخت نان سنگک را به بهینه سازی کند. استفاده از دستگاه نان سنگک اتوماتیک و یا دستگاه نان سنگک ماشینی در نانوایی ها باعث افزایش کیفیت نان سنگک و در نتیجه باعث افزایش تعداد مشتریان و درآمد نانوایی می شود. تمامی دستگاه نان سنگک بدون شاطر شرکت تبریز پخت دارای گارانتی و خدمات پس از فروش بود و پس از خرید در محل نصب و راه اندازی می شود. جهت کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره رایگان با ما در تماس باشید.

پیمایش به بالا