تنور سنگک اتوماتیک

سنگک از جمله نان هایی است که از ارزش غذایی بالایی بر خورد می باشد. پخت نان سنگک فرآیندی پر زحمت و زمان بر می باشد اما با گذشت زمان و پیشرفت تکنولوژی، تنور سنگک اتوماتیک تولید شد. شرکت تبریز پخت به عنوان اولین سازنده تنور نان سنگک اتوماتیک، این امکان را فراهم ساخته است که نانوایان با خرید تنور سنگک اتوماتیک از مزایای آن بهره مند شده و بتوانند نان سنگکی با کیفیت بالا و زمان پخت سریع تر نسبت به تنور های سنتی به مردم ارائه دهند.استفاده از تنور سنگک اتوماتیک مزایای زیادی را به همراه دارد و باعث راحتی کار نانوایان می شود.

تنور سنگک اتوماتیک-تنور سنگک ماشینی-تنور نان سنگک اتوماتیک-تبریزپحت

فهرست مطالب

تنور پخت نان سنگک یا تنور نان سنگک اتوماتیک

تنور پخت نان سنگک یا تنور نان سنگک اتوماتیک

از زمان های قدیم نانوایان برای پخت نان سنگک از تنور پخت نان سنگک ستنی استفاده کرده و با مشکلات و سختی هایی رو به شده اند. از جمله این سختی ها می توان به تنظیم دما و حرارات تنور، جا به جایی نان داخل تنور سنگک، ریختن خمیر داخل تنور به صورت یکنواخت و خطرات حاصل آتش تنور پخت نان سنگک اشاره کرد. اما در زمان حال شرکت تبریز پخت با تولید تنور نان سنگک اتوماتیک، تمامی این مشکلات را برطرف کند. تنور سنگک اتوماتیک با استفاده از آخرین تکنولوژی موجود، تمام مراحل پخت نان سنگک را انجام داده و در نتیجه باعث سهولت و افزایش سرعت کار نانوایان می شود.

قیمت تنور نان سنگک

قیمت یک تنور نان سنگک اتوماتیک به عوامل مختلفی بستگی دارد و با گذشت زمان این قیمت ممکن است تغییر یابد. قیمت تنور نان سنگک بسته نوع دستگاه و امکانات آن متفاوت می باشد . شرکت تبریز پخت سازنده تنور نان سنگک بوده و می تواند انواع دستگاه نان سنگک اتوماتیک را تولید و به نانوایان ارائه دهد. جهت کسب اطلاعات بیشتر و استعلام دقیق قیمت تنور نان سنگک با ما در تماس باشید. 

قیمت تنور نان سنگک
تنور سنگک ماشینی

تنور سنگک ماشینی

تنور سنگک ماشینی از جمله پر فروش ترین دستگاه های نان سنگک اتوماتیک می باشد زیرا که نان سنگک ماشینی به علت پخت یکنواخت مورد استقبال مردم قرار می گیرد. در تنور سنگک ماشینی اتوماتیک علاوه بر پخت یکنواخت، به نیروی کار کمتری نیاز بوده و در نتیجه باعث کاهش هزینه های نانوایی می شود. با وجود تنور سنگک ماشینی اتوماتیک امنیت نانوایی افزایش می بابد و کارکنان از خطراتی همچنون سوختی در اثر آتش تنور در امان می مانند. از جمله مزایای دیگر تنور سنگک ماشینی می توان به دیواره های مقاوم با عایق کاری با دوام اشاره کرد که می توانند از اتلاف انرژی جلو گیری کرده و در مصرف آن صرفه جویی کنند.

امکانات تنور سنگک اتوماتیک

در تنور سنگک اتوماتیک امکانات مختلفی جهت سهولت در فرایند پخت نان سنگک وجود دارد که به عنوان مثال می توان به تنظیم دما و حرارت تنور سنگک اشاره کرد. علاوه بر آن  تمامی فرآیند ریختن خمیر تا پخت و خروج نان به صورت اتوماتیک انجام می شود. از جمله مهم ترین مزیت های تنور سنگک اتوماتیک می توان به کیفیت بالای نان های پخته شده و ابعاد یکسان آن اشاره کرد. این دستگاه با بدنه محکم خود مقاوم در برابر ضربات و آسیب دیدگی بود و عایق های مورد استفاده در بدنه آن باعث می شود تا عایقی برای گرما باشد. لازم به ذکر است که این دستگاه ها به صورت چند تکه بوده و به آسانی می توان آن را از محلی به محل دیگر حمل کرد.

برای کسب اطلاعات بیشتر راجع به تنور نان سنگک می توانید به وبلاگ تبریز پخت مراجعه کنید.

امکانات تنور سنگک اتوماتیک
قیمت تنور سنگک ماشینی

قیمت تنور سنگک ماشینی

با توجه با محبوبیت نان سنگ، نانوایان زیادی به خرید تنور سنگک ماشینی دارند که  می توانند با برقراری تماس با شرکت تبریز پخت از مشاوره رایگان انتخاب تنور ماشینی بهره مند شوند. قیمت تنور سنگک ماشینی متفاوت بوده و با توجه به امکانات آن متغییر می باشد. جهت کسب اطلاعات بیشتر و دریافت لیست قیمت تنور سنگک ماشینی و دستگاه نان سنگک ریگی با ما در تماس باشید. 

پیمایش به بالا