دستگاه نان سنگک تونلی | دستگاه نان سنگک ریلی

با توجه مصرف نان سنگک در کشور ما و استقبال  بیشتر آن نسبت به سایر نان ها، نان سنگک از اهمیت غذایی ویژه ای در سفره ایرانیان بر خوردار است. فرایند پخت نان سنگک سختی های زاید را به همراه دارد و نانوایان با زحمت زیادی نان سنگک را به مردم اراِئه می کنند. شرکت تبریز پخت توانسته است با تولید دستگاه نان سنگک تونلی و دستگاه نان سنگک ریلی فرایند پخت نان سنگک را آسان تر سازد. با استفاده از دستگاه نان سنگک تونلی  و دستگاه نان سنگک ریلی سرعت کار افزایش بیشتر شده و کیفیت پخت نان سنگک افزایش می باید. این دستگاه ها مزایای زیادی دارد و مراحل پخت را به صورت تمام اتوماتیک انجام می دهد.

دستگاه نان سنگک تونلی (ریلی)-دستگاه تونلی سنگک-دستگاه نان سنگک ریلی

فهرست مطالب

دستگاه نان سنگک تونلی

دستگاه نان سنگک تونلی

داخل دستگاه نان سنگک تونلی اتوماتیک غلطکی قرار داده شده است که می توان نان را با درصد آب مختلف تولید کرد. علاوهر بر آن در دستگاه نان سنگک تونلی سیستم حرارتی به گونه ای طراحی شده است که می تواند به صورت غیرمستقیم و مستقیم حرارت دهد که مشعل های هر کدام از آن ها در حالت مولد می باشد. این مشعل ها در دستگاه تونلی سنگک به صورتی می باشد که یک مشعل برای پخت زیر نان سنگک و یک مشعل برای پخت روی نان سنگک استفاده می شود.

مشعل های تعبیع شده دردستگاه نان سنگک تونلی باعث می شود نان سنگک پختی یکنواخت داشته و از کیفیت بالایی نسبت به روش  های سنتی داشته باشد.

قیمت دستگاه نان سنگک تونلی

با توجه به نوع و امکاناتی که یک دستگاه نان سنگک اتوماتیک می تواند داشته باشد، قیمت دستگاه نان سنگک تونلی متغییر است. قیمت دستگاه نان سنگک تونلی با توجه نوسانات متغییر است و شما می توانید جهت استلام دقیق قیمت و دریافت لیست قیمت دستگاه نان سنگک تونلی با ما در تماس باشید.

قیمت دستگاه نان سنگک تونلی
دستگاه نان سنگک ریلی

دستگاه نان سنگک ریلی

دستگاه نان سنگک ریلی جز پر کاربردترین دستگاه های پخت نان سنگک اتوماتیک می باشد. در داخل این دستگاه ریل هایی قرار داده شده است که از جنس چدن است. این ریل های چدنی علاوه بر حمل خمیر نان به صورت یکنواخت، می توانند طرح سنگی را روی خمیر ایجاد کرده و نان سنگک پخته شده شکلی همانند سنگک سنتی خواهد داشت.
با استفاده از دستگاه نان سنگک ریلی نانوایان می توانند با سرعت بیشتری نان سنگک را به مشتریان خود ارائه داده و در نتیجه درآمد و بازدهی خود را افزایش دهند. علاوه بر موارد گفته شده دستگاه نان سنگک ریلی باعث کاهش نیاز به نیروی انسانی نیز می شود یکی دیگر از مزایای این دستگاه به شمار می آید.

مزایای دستگاه نان سنگک تونلی و ریلی

دستگاه تونلی سنگک و دستگاه نان سنگک ریلی از مزیت های زیادی بر خوردار است که با تلاش های گسترده توانسته است با تولید انواع دستگاه نان سنگک اتوماتیک و دستگاه نان سنگک ریگی، راحتی هرچه بیشتر نانوایان را فراهم کرده است. دستگاه نان سنگک تونلی و دستگاه نان سنگک ریلی قابلیت تنظیم میزان حرارت و دما دارد و با استفاده از آن می توان نان سنگکی با کیفیت هرچه بهتر پخت. 

افزون بر آن در این دستگاه ها به دلیل نبود ساختار تنور سنتی ایمنی کار افزایش یافته و نانوایان می توانند از خطراتی همچون سوختگی در برابر آتش تنور در امان بمانند. در بدنه دستگاه نان سنگک تونلی و دستگاه نان سنگک ریلی عایق های دمایی به کار رفته است که باعث صرفه جویی در انرژی نیز می شود.

قیمت دستگاه نان سنگک ریلی
مزایای دستگاه نان سنگک تونلی و ریلی

قیمت دستگاه نان سنگک ریلی

قیمت دستگاه نان سنگک ریلی با توجه به مزیت ها و ویژگی های دستگاه مورد نظر متفاوت است. همچنین با توجه به درخواست و نیاز مشتری به برخی امکانات جانبی و اضافی، قیمت دستگاه نان سنگک ریلی متغییر می باشد. نانوایان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد دستگاه انواع تنور سنگک اتوماتیک و دریافت لیست قیمت دستگاه نان سنگک ریلی و دستگاه نان سنگک ریگی با تبریز پخت در تماس باشید.

پیمایش به بالا