صفحات چدنی سنگک

صفحه چدنی یا همان ساج چدنی یک صفحه در دستگاه های پخت نان سنگک است که خمیر برای پخت شدن و گرفتن شکل و شمایل سنگک سنتی روی آن پهن می شود. این صفحات همانطور که از نامشان معلوم است جنسشان از چدن می باشد و در ماشین های پخت مختلف به شکل های متفاوتی است. هدف از تولید صفحات با جنس چدن در واقع بر این است که چدن حرارت بیشتری را در خود نگه میدارد و این منجر به پخته شدن یکدست و یکنواخت نان سنگک می شود. شرکت تبریز پخت در دستگاه های پخت نان خود از ساج چدنی بسیار مقاوم و با کیفیت استفاده می کند.

صفحات چدنی سنگک

فهرست مطالب

دستگاه سنگک اتوماتیک - تبریز پخت

انواع صفحات چدنی

صفحات چدنی در انواع مختلف تولید می شوند انواع آنها عبارتند از ساج چدنی مخصوص سنگک، مخصوص لواش و مخصوص نان های فانتزی که شکل آنها از یکدیگر متفاوت می باشد. ساج چدنی سنگک با برجستگی های شبیه سنگ منجر می شود تا نان های سنگک پخته شده با ظاهری شبیه به ظاهر سنتی سنگک دربیاید. خود صفحات چدنی نان سنگک در انواع سنگ سنگکی بادامی، سنگ سنگکی ریگی منظم و سنگ سنگکی ریگی نامنظم ریخته گری می شود. البته انواع صفحات چدنی در دستگاه های پخت هم بر اساس کارایی آنها متفاوت است برای مثال ساج چدنی دستگاه نان سنگک تونلی (ریلی) با دستگاه نان سنگک اتوماتیک و دستگاه نان سنگک ریگی، یکی نمی باشد و طبق هر دستگاه ساج چدنی تولید می شود.

جهت کسب اطلاعات بیشتر و استعلام از قیمت و شرایط خرید انواع دستگاه نان سنگک تونلی (ریلی) و دستگاه نان سنگک اتوماتیک با ما در تماس باشید.

ویژگی های صفحات چدنی سنگک

صفحات چدنی نسبت به سایر جنس های صفحات ویژگی هایی دارند این صفحات طبق توضیحاتی که در ابتدا گفتیم با پخش حرارت توسط مشعل های نانوایی در خود حرارت بیشتر را نگه می دارند و این مسئله باعث می شود تا نان به یکنواخت و کامل پخته شود. چدن شکل پذیری بالایی دارد و هنگام تولید بدون شکستگی می تواند تغییر شکل دهد و به نحوی مطلوب به برجستگی های مدنظر درآید. همچنین ساج چدنی در برابر فرسایش و فرورفتگی بسیار مقاوم می باشد و در مدت طولانی قابل استفاده می باشد.

ویژگی صفحات چدنی سنگک
دستگاه سنگک اتوماتیک - تبریز پخت

قیمت صفحات چدنی سنگک

قیمت صفحه چدنی بر اساس کاربرد، دستگاه و همچنین وزن تمام شده سنگ چدنی (بر اساس کیلوگرم)  تعیین می شود. ساج چدنی که برای دستگاه های پخت نان اتوماتیک قرار می گیرند با سایر دستگاه های نان متفاوت است. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره صفحات چدنی نان سنگک و اطلاع از قیمت های بروز صفحات چدنی می توانید با یکی از راه های ارتباطی زیر با ما در تماس باشید تا مشاوران ما شما را راهنمایی کنند. همچنین برای مطالعه درباره مطالب مرتبط با نان سنگک و دستگاه های پخت نان سنگک می توانید به بخش وبلاگ در سایت ما مراجعه کنید.

صفحات چدنی شرکت تبریز پخت

شرکت تبریز پخت علاوه بر تولید دستگاه های پخت نان سنگک مختلف در زمینه تولید صفحات چدنی سنگک نیز فعالیت دارد. تبریز پخت برای تمامی دستگاه های نان خود ساج چدنی بسیار مقاوم و با کیفیتی را تولید می کند و به شما ضمانت بهره کافی از صفحات چدنی سنگک را در درازمدت می دهد همچنین صفحات چدنی تبریز پخت با استفاده از تکنولوژی و استاندارد های روز دنیا تولید می شود. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد شرکت ما می توانید از بخش درباره ما بازدید کنید.

صفحات چدنی شرکت تبریز پخت
پیمایش به بالا