دستگاه نان سنگک بدون شاطر

دستگاه نان سنگک بدون شاطر

فهرست مطالب

امروزه با پیشرفت علم و تکنولوژی و با تولید دستگاه نان سنگک بدون شاطر دیگر نیازی طی فرایند پر زحمت پخت نان سنگک نمی باشد. شرکت تبریز پخت به عنوان سازنده دستگاه نان سنگک اتوماتیک، دستگاه نان سنگک بدون شاطر زیادی مختلفی تولید و در اختیار نانوایان قرار داده است. در دستگاه نان سنگک بدون شاطر تمام فرایند پخت نان از ریختن خمیر تا خروج نان به صورت اتوماتیک انجام می شود و علاوه پخت سریع و بهینه، باعث پخت نان با کیفیت تری نسبت به تنور های سنتی می شود. استفاده از دستگاه نان سنگک بدون شاطر در نانوایی ها باعث کاهش نیرو انسانی شده و در نتیجه باعث کاهش هزینه های نانوایی می شود.

قیمت دستگاه نان سنگک بدون شاطر

قیمت دستگاه نان سنگک بدون شاطر

قیمت دستگاه نان سنگک بدون شاطر به عوامل مختلفی بستگی دارد. این دستگاه در ابعاد و مدل های مختلفی مانند دستگاه نان سنگک ریگی و دستگاه نان سنگک تونلی یا دستگاه نان سنگک ریلی تولید می شود که نانوایان می توانند دستگاه نان سنگک بدون شاطر را با توجه به ابعاد نانوایی و امکانات مورد نیاز سفارش دهند. شما می توانید جهت کسب و دریافت لیست قیمت دستگاه نان سنگک بدون شاطر با ما در ارتباط باشید.

مزایای دستگاه نان سنگک بدون شاطر

مزایای دستگاه نان سنگک بدون شاطر

استفاده از تنور سنگک اتوماتیک در نانوایی مزایای زیادی را به همراه دارد باعث بهبود فرایند پخت نان می شود. در تنور گردان سنگک مشعل هایی در بالا و پایین قرار داده شده است که حرارت را به صورت یکنواخت پخش می کنند که این کار باعث افزایش کیفیت نان سنگک می شود.

در دستگاه نان سنگک بدون شاطر می توان درجه حرارت و دمای تنور را تعیین کرد و عایق های حرارتی به کار رفته در بدنه آن باعث جلوگیری از اتلاف گرمای تنور و در نتیجه سبب صرفه جویی در مصرف انرژی می شود. این دستگاه ها دارای بدنه مقاومی است که استحکام زیادی در برابر ضربه و زنگ زدگی دارد. صفحات چدنی استفاده شده در دستگاه پخت نان سنگک باعث می شود تا نان سنگک طرح سنگی را به خود گرفته و همانند سنگک های پخته شده در تنور سنتی شود. برای کسب اطلاعات بیشتر در این مورد می توانید به وبلاگ تبریز پخت مراجعه نمایید.

دستگاه نان سنگک بدون شاطر تبریز پخت

دستگاه نان سنگک بدون شاطر تبریز پخت

شرکت تبریز پخت جز اولین سازندگان انواع تنور پخت نان سنگک اتوماتیک و دستگاه نان سنگک تمام اتوماتیک و نیمه اتوماتیک می باشد. این شرکت دستگاه متناسب با نانوایی شما را تولید و آن را در محل نصب و راه اندازی می کند. تمامی دستگاه های شرکت تبریز پخت دارای گارانتی بود و شامل خدمات پس از فروش می باشد نانوایان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره دستگاه نان سنگک بدون شاطر و دریافت قیمت دستگاه سنگک پزی تمام اتوماتیک تبریز و سایر شهر ها با تبریز پخت در تماس باشند.

قیمت دستگاه نان سنگک اتوماتیک

دستگاه پخت نان سنگک اتوماتیک قادر است بدون دخالت عوامل انسانی، در پخت نان ایده عال و بهداشتی کمک بسیاری بیانجامد.

بهداشت و سلامت نان ها همیشه از دغدغه های مردم بوده که توجه بسیار زیادی به آن می شود. از جمله نکات مثبتی که استفاده از دستگاه نان سنگک اتوماتیک دارد این است که نان در مراحل پخت بدون دخالت دست و عوامل انسانی و کاملا بهداشتی پخته می شود. در نتیجه بهداشتی بودن این دستگاه، نکته بسیار مهمی در صنعت نان کشورمان بوده است.

همچنین استفاده از دستگاه نان سنگک اتوماتیک مزیت هایی از جمله کم شدن نیروی انسانی ، دقیق تر شدن و همچنین سریع تر شدن مراحل پخت نان را فراهم می کند.

قیمت دستگاه نان سنگک اتوماتیک به عوامل زیادی بستگی دارد که در زیر به برخی از آنها اشاره می کنیم

از عواملی که در قیمت دستگاه نان سنگک اتوماتیک تاثیر دارد می توان به

1: میزان مصرف برق

2: کیفیت محصول

3: جنس بدنه دستگاه

4: توان خروجی آن

5: ابعاد دستگاه نان سنگک اتوماتیک اشاره کرد.

شرکت های متنوعی در ساخت دستگاه نان سنگک اتوماتیک فعالیت دارند که متاسفانه برخی از این شرکت ها با پایین آوردن کیفیت ساخت و عدم استفاده از آلیاژ های مناسب در دستگاه ها می خواهند سود بیشتری را از فروش دستگاه های بی کیفیت داشته باشند.

لیکن این مسئله موجب شده است که نان هایی که با استفاده از این دستگاه ها درست می شوند کیفیت مناسبی نداشته باشند و یا موجب آسیب شدید و جبران ناپذیری به کسب کار و اعتبار واحد پخت سنگک بزنند.

شرکت تبریز پخت با آخرین متد های روز دنیا دستگاه های اتوماتیک و نیمه اتوماتیک را تولید میکند این شرکت در حال حاضر یکی از بهترین شرکت های تولیدی در این حوضه می باشد.

شرکت تبریز پخت اهمیت بسیار زیادی برای دستگاه های نان خود قائل می شود که این امر موجب ساخت دستگاه نان سنگک اتوماتیک با کیفیت بسیار بالایی می شود همچنین این شرکت خود را موظف می داند تا با استفاده از بهترین آلیاژ دست به ساخت این دستگاه بزند تا بتواند به نانوایان و مردم جامعه بهترین خدمت را ارائه کند.

برای اطلاع از قیمت دستگاه نان سنگک اتوماتیک می توانید با کارشناسان ما برای مشاوره و کسب اطلاعات بیشتر تماس بگیرید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا