جدیدترین دستگاه نان سنگک

جدیدترین دستگاه نان سنگک

فهرست مطالب

امروزه با افزایش جمعیت در شهرها و روستاها و همچنین نیاز مبرم افراد به نان شاهد گسترش نانوایی های زیادی محل زندگی خود هستیم. یک دسته از این نان ها که محبوبیت بیشتری در میان مردم پیدا کرده و در قیاس با سایر نان ها از خواص بالایی برخوردار می باشد نان سنگک است.

نان سنگک از جمله نان های تاریخی کشورمان ایران می باشد که از قدیم الایام مورد استفاده مردم قرار دارد. مراحل آماده سازی سنگک نسبت به سایر نان ها سخت تر است و نیرو و زمان بیشتری از افراد را می گیرد.

بدین منظور دستگاه های پخت نان سنگک روی کار آمدند که علاوه بر افزایش سرعت آماده سازی و پخت، باعث کاهش نیروی مصرفی افراد می شود. همچنین با نوآوری در این دستگاه ها، جدیدترین دستگاه نان سنگک به وجود آمد که به صورت اتوماتیک تمامی مراحل پخت یک سنگک را پیش می برد.

جدیدترین دستگاه سنگک پزی که امروزه پرکاربرد ظاهر شده و نظر نانوایان زیادی را به خود جلب کرده دستگاه نان سنگک اتوماتیک است. این دستگاه با یکبار تنظیم اولیه توسط شاطر خود به تنهایی هم مراحل ریزش خمیر و هم گرداندن آن برای پخت را فراهم می کند.

شرکت تبریز پخت که از جمله شرکت های تولیدی نسل جدید دستگاه های سنگک می باشد در میان محصولات خود نیز دستگاه نان سنگک اتوماتیک را به خط تولید خود اضافه کرده است. شما می توانید برای تهیه و کسب اطلاعات بیشتر این دستگاه با مشاوران ما در ارتباط باشید. 

در زیر به انواعی از جدیدترین دستگاه نان سنگک خواهیم پرداخت و از ویژگی های آنها برای شما توضیح خواهیم داد.

انواع جدیدترین دستگاه نان سنگک

انواع جدیدترین دستگاه نان سنگک

دستگاه های نانوایی سنگک به مرور با استفاده متعدد در سنگک پزی ها و گزارش نانوایان از عملکرد و ایرادات آنها، در گذر زمان اصلاح شده و نسل جدید دستگاه های سنگک پزی روی کار آمدند. در ادامه این مطلب ما به برخی از این دستگاه های جدید سنگک اشاره می کنیم و راجع به آنها اطلاعاتی را به اشتراک می گذاریم.

دستگاه نان سنگک اتوماتیک

طبق توضیحات بالا دستگاه نان سنگک اتوماتیک از جدیدترین نوع دستگاه سنگک پزی در میان سایر دستگاه می باشد. دستگاه نان سنگک اتوماتیک در حال حاضر کاملترین دستگاه نانوایی می باشد که نانوایان محترم فقط با تنظیمات اولیه این دستگاه از جمله تنظیم مخزن خمیر ریز و حرارت می توانند آن را راه اندازی کنند تا باقی کار ها را خود دستگاه پیش ببرد.

برای تهیه جدیدترین دستگاه نان سنگک اتوماتیک، شرکت تبریز پخت یک گزینه مناسب برای شماست. این شرکت مفتخر همکاری با تمامی نانوایان نه تنها در سطح کشور بلکه در سرتاسر دنیا می باشد همچنین برای دریافت اطلاعات بیشتر شما می توانید به وب سایت تبریز پخت  و صفحه مربوط به این دستگاه مراجعه نمایید.

دستگاه نان سنگک تونلی (دستگاه نان سنگک ریلی)

نوعی دیگر از جدیدترین دستگاه نان سنگک که تازه به عرصه وارد شده و جزو دستگاه های محبوب در میان نانوایان سنگک می باشد، دستگاه نان سنگک تونلی نام دارد. دستگاه نان سنگک تونلی همچنین از خانواده دستگاه نان سنگک اتوماتیک می باشد ولی عملکرد آن با دستگاه اتومات کاملا مشابه نیست.

در دستگاه نان سنگک تونلی خمیر توسط شاطر به سطح چدنی انتقال می یابد و این سطح با عملکرد مشابه شبیه قطار به صورت ریلی از تونل حرارت عبور کرده و سپس با پخت یکنواخت از سوی دیگر دستگاه خارج شده و به دست مشتریان می رسد.

برای مطالعه بیشتر در مورد دستگاه جدید سنگک پزی علی الخصوص دستگاه نان سنگک تونلی می توانید به سایت شرکت تبریز پخت سر بزنید، دستگاه های تولید شده توسط تبریز پخت از متریال ساخت با کیفیتی برخوردار است و شما می توانید با خیال راحت از این شرکت خرید کنید.

دستگاه تنور گردان سنگک

تنور گردان سنگک که یکی از دستگاه های نانوایی در حوزه سنگک پزی است، جزو نسل جدید دستگاه نان سنگک محسوب نمی شود. اما دستگاه های جدید نان سنگک با بهره گیری از این دستگاه طراحی و تولید می شوند.

عملکرد دستگاه تنور گردان سنگک مشابه با دستگاه تنور گردان نان لواش می باشد اما با این تفاوت که صفحه چدنی تنور سنگک، برجستگی مشابه با سنگ های تنور سنگکی دارد.

شما می توانید برای مطالعه بیشتر درباره تنور گردان سنگک به همراه کاربرد و انواع آن به وب سایت شرکت تبریز پخت و صفحه مربوطه آن محصول مراجعه کنید. همچنین شما می توانید از طریق این سایت درباره انواع جدیدترین دستگاه نان سنگک از مشاوران، مشاوره بگیرید و اقدام به تهیه دستگاه مورد نظر خود بکنید.

بهترین دستگاه جدید نان سنگک

بهترین دستگاه جدید نان سنگک

جدیدترین دستگاه های نان سنگک معمولا همگی به خوبی از پس کار خود بر می آیند اما این بسته به خود شما دارد که کدام یک از این دستگاه ها را انتخاب کنید. تقریبا همه این دستگاه ها بهترین نسخه از قدیمی ترین ورژن خود هستند.

بر اساس نظر خواهی از بیشتر نانوایان این حوزه، می توان بهترین دستگاه جدید نان سنگک را دستگاه نان سنگک اتوماتیک دانست. دستگاه نان سنگک اتوماتیک همانگونه که در بالا هم توضیح داده و به نکات آن اشاره کردیم، یک دستگاه همه کاره در مقایسه با دیگر دستگاه های نانوایی سنگکی است.

البته باید خاطر نشان کنیم که این نسل جدید دستگاه نان سنگک قیمت بالاتری هم دارد و اگر قیمت برای شما خیلی مسئله مهمی است و در ضمن از لحاظ مکانی، جای محدودی را دارید پس، توصیه می شود که به سایر نوع از دستگاه های نان سنگک رجوع کنید.

اگر دنبال بهترین دستگاه از جدیدترین نسل دستگاه نان سنگک هستید، شرکت تبریز پخت آماده ارائه خدمات در این زمینه می باشد. برای اطلاع از شرایط و نحوه تهیه دستگاههای جدید سنگک همین الان با ما تماس بگیرید.

قیمت دستگاه های جدید نان سنگک

قیمت دستگاه های جدید نان سنگک

جدیدترین دستگاه های نان سنگک با توجه به موارد و قطعاتی که داخلشان تعبیه شده در مقایسه با نسل های گذشته خود از قیمت بالایی برخوردار هستند.

قیمت دستگاه های جدید نان سنگک علاوه بر قطعاتی که در آن به کار برده شده نیز بر اساس تغییرات عملکردی و رفع خطا های آن تعیین می شود. دستگاه های قدیمی نان سنگک بالطبع ایراداتی را داشتند که نانوایان مدام مجبور بودند خودشان به برطرف سازی آن اشکالات بپردازند و یا در این باره هر روز متخصصانی را فرا بخوانند.

اما در نسل های جدید دستگاه نان سنگک این مشکلات به حداقل رسیده و شما با تهیه این دستگاه ها ممکن است در ابتدا هزینه زیادی را متحمل شوید ولی در گذر زمان خواهید دید که مجبور نیستید هزینه های گزافی را برای سرویس مدام این دستگاه ها بپردازید.

برای اطلاع از قیمت دستگاه جدید نان سنگک و شرایط پشتیبانی پس از فروش این دستگاه ها با مشاوران ما در تبریز پخت در ارتباط باشید.

جمع بندی

با ظهور دستگاه های سنگک پزی امروزه نانوایی های این حوزه رونق زیادی گرفتند، دستگاه های نانوایی سرعت پخت و پز نان را افزایش دادند و منجر به کاهش مصرف نیروی زیاد از کارگران شده اند. 

جدیدترین دستگاه های نان سنگک علاوه بر این ویژگی ها پیشرفت های بسیار چشمگیری را نسبت نسل های گذشته خود داشته اند. دستگاه های جدید سنگک پزی در انواع مختلفی تولید شده اند که در ابعاد و ویژگی های مختلفی در بازار موجود هستند.

دستگاه نان سنگک اتوماتیک که به عنوان کامل ترین نوع از جدیدترین دستگاه سنگک پزی محسوب می شود، بهترین گزینه برای نانوایی های تازه احداث این حوزه می باشد، که تقریبا به صورت همه کاره فرآیند آماده سازی خمیر سنگک و پخت آن را پیش می برد همچنین از این دستگاه می توان به عنوان بهترین دستگاه جدید نان سنگک نیز نام برد.

قیمت جدیدترین دستگاه های سنگک پزی بر اساس قطعات و موارد استفاده شده در داخل آنها مشخص می شود، البته باید این را هم در نظر داشته باشید که قیمت این دستگاه ها در مقایسه با سایر دستگاه های نان سنگک مقداری بالاتر می باشد زیرا در طول مدتی که دستگاه های قدیمی مورد استفاده قرار گرفتند، اشکالات و نقاط ضعف آنها آشکار شده و در نسل های جدید بهبود یافته. 

پس انتخاب بهترین دستگاه جدید نان سنگک بر عهده خود شما می باشد، تا بر اساس هزینه و مکانی که دارید اقدام به خریداری بکنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا