قیمت دستگاه نان سنگک اتوماتیک

قیمت دستگاه نان سنگک اتوماتیک

فهرست مطالب

سنگک نوعی نان اصیل ایرانی که به بر روی بستری از سنگ ریز های کوچک پخته می شود و دارای دو نوع سنتی و ماشینی می باشد، سنگک که در گذشته کماج نام داشته و سابقه پخت آن به ایران برمی گردد، این نان محبوب ترین نان در ایران می باشد چون از ارزش غذایی بالایی برخوردار می باشد ولی دارای مشکلاتی همچون صف های طولانی و مدت زمان زیاد برای تهیه سنگک می باشد که از همین رو شرکت تبریز پخت دستگاه نان سنگک اتوماتیک را روانه بازار کرده که تمامی مشکلات مذکور را برطرف می کند .

قیمت دستگاه نان سنگک اتوماتیک علاوه بر این که مقرون به صرفه می باشد، بسیار کاربردی می باشد و امروزه در بسیاری از نانوایی ها کاربرد دارد به دلیل دقیق بودن و مهندسی بودن، موجب پختن یک نان با کیفیت می شود، این دستگاه به دلیل اتوماتیک بودن موجب پختن تعداد نان بیشتر نسبت به روش سنتی می شود که در ادامه با مزایا این دستگاه از جمله مناسب بودن قیمت دستگاه نان سنگک اتوماتیک و باقی مزایا آشنا می شویم .

دستگاه نان سنگک اتوماتیک چیست ?

دستگاه نان سنگک اتوماتیک محصولی از شرکت تبریز پخت که تمامی مراحل پخت سنگک را از جمله ریختن خمیر تا خروج سنگک، به صورت تمام اتوماتیک انجام می دهد که در نهایت موجب پختن سنگک به صورت دقیق و منظم می شود .

از مهم ترین ویژگی های دستگاه نان سنگک اتوماتیک می توان به سرعت العمل آن در تولید نان سنگک اشاره کرد که نسبت به نوع سنتی بسیار سریع می باشد .

  • افزایش سرعت پختن سنگک نسبت به روش سنتی 
  • حذف نیروی کار و کاهش چشمگیر هزینه ها 
  • استفاده از فضای کمتر نسبت به سایر روش ها 
  • و …

انواع دستگاه نان سنگک اتوماتیک :

انواع دستگاه نان سنگک اتوماتیک : ​

دستگاه نان سنگک اتوماتیک به دو نوع دوار(چرخشی) و تونلی تقسیم می شوند که هر کدام دارای مزایا و معایبی می باشند که در ادامه بیشتر آشنا می شویم .

دستگاه نان سنگک دوار یا چرخشی :

این مدل از دستگاه های نان سنگک اتوماتیک که به صورت چرخشی محور ساخته شده است به دلیل طراحی دقیق و منظمی که دارد می تواند سرعت چرخش و دمای دستگاه را تنظیم کرد تا نان سنگک خروجی دارای بهترین و مطلوب ترین کیفیت باشد . در ادامه با برخی ویژگی های کلی این مدل دستگاه آشنا می شویم .

 

  • کاهش ضایعات نان حاصل از کارکرد دستگاه 
  • کاهش مصرف انرژی تا 50 الی 60 درصد 
  • مجهز به امکان تغییر دما و سرعت چرخش 
  • استفاده از متریال با کیفیت مثل چدن و آلومینیوم با کیفیت 
  • سهولت در نصب و راه اندازی بعد از استقرار در محل
  • نان تولیدی بسیار خوش طعم و دارای کیفیت مطلوب می باشد . 
  • قیمت دستگاه نان سنگک اتوماتیک مدل دوار بسیار مناسب و مقرون به صرفه می باشد .

دستگاه نان سنگک تونلی :

این مدل دستگاه با طراحی زیبا و مهندسی شده به روش حرارت غیر مستقیم و با استفاده از تیغه برشی که در انتهای دستگاه وجود دارد موجب می شود نان سنگک خروجی، از مطلوب ترین طعم و کیفیت برخوردار باشد .

در این نوع دستگاه ها مانند سایر دستگاه ها دارای اینورتر و دماسنج بوده که می توانیم دور حرکت نوار و دمای تونل را تنظیم کنیم، مخزن خمیر این دستگاه در جایی طراحی شده است که در معرض گاز های مضر سوخت مشعل نمی باشد . ویژگی های این مدل دستگاه عبارتند از : 

  • به دلیل سیستم سیرکلاسیون موجود در دستگاه نان خروجی به صورت یکنواخت پخته می شود .
  • در این مدل دستگاه ها نان خروجی از ماندگاری های بیشتری برخوردار می باشند چون در مراحل پخت گاز های ناشی از سوخت مشعل حذف می شوند .
  • به دلیل ایزوله بندی استانداردی که دارد حرارت خیلی کمی به بیرون انتقال می یابد .
  • اگر در هنگام پخت نان برق قطع شود با استفاده از سیستم هندلی دستگاه نان های موجود در دستگاه را می توان خارج کرد .
  • کاهش مصرف انرژی 50 % الی 60 % نسبت به سایر دستگاه ها 
  • نصب و راه اندازی در کمترین زمان به راحت ترین حالت ممکن 
  • قیمت دستگاه نان سنگک اتوماتیک مدل تونلی بسیار مناسب می باشد .

ویژگی های دستگاه نان سنگک اتوماتیک :

دستگاه نان سنگک اتوماتیک دارای مزایا و ویژگی های بسیاری می باشد که موجب بهبود کیفیت نان می شود در نوع تنور گردان دستگاه مذکور، شعله به گونه ای طراحی شده است که موجب پخش حرارت داده شده می شود و در نهایت کیفیت نان افزایش و بهبود می یابد .

از دیگر ویژگی های این دستگاه می توان به کاهش نیروی انسانی اشاره کرد به صورتی که نیروی انسانی تا حد قابل توجهی کاهش می یابد .

به جز این که می توانیم دما و گرمای دستگاه را می توانیم تنظیم کنیم، تنور دستگاه نیز دارای عایق حرارتی می باشد که از اتلاف گرمای تنور جلوگیری کرده و در نهایت موجب صرفه جویی در مصرف انرژی می شود .

این دستگاه ها به دلیل بدنه مقاومی که دارند در برابر ضربه و زنگ زدگی بسیار مقاوم می باشند، صفحات چدنی استفاده شده در دستگاه های نان سنگک اتوماتیک موجب می شوند نان خروجی طرح سنگکی به خود گرفته و همانند سنگک های پخته شده در تنور سنتی باشند .

مکانیزم برشی این دستگاه به طوری تنظیم شده است که به صورت دقیق بتوانید اندازه نان خروجی را تنظیم کنید و در نهایت موجب صرفه جویی در هزینه های کارگر می شود . 

دستگاه مذکور به دلیل عایق چند لایه و قطعات چدنی موجود در داخل تنور این دستگاه، مصرف انرژی به شده کاهش یافته و گرمای داخل تنور تخلیه نمی شود و همچنین موجب تسریع در گرم شدن اولیه دستگاه می شود .

قیمت دستگاه نان سنگک اتوماتیک بسیار مقرون به صرفه بوده و می توانید برای تهیه این محصول به وبسایت شرکت تبریز پخت مراجعه فرمایید، شرکت تبریز پخت یکی از فعال ترین ها در حوزه تولید محصولات نانوایی و حوزه های مرتبط می باشد.

 که اگر قصد راه اندازی سنگک پزی دارید می توانید به بخش وبگاه مراجعه نموده و یا برای اطلاعات بیشتر و مشاوره با شماره زیر تماس حاصل فرمایید . 

مزایا دستگاه نان سنگک اتوماتیک :

مزایا دستگاه نان سنگک اتوماتیک :

همان گونه که می دانیم قیمت دستگاه نان سنگک اتوماتیک بسیار مقرون به صرفه بوده و دارای مزایا بسیاری می باشد که در ادامه بیشتر آشنا می شویم . 

  • دستگاه مورد نظر با استفاده از جرثقیل قابل انتقال به هر مکانی می باشد .
  • برای سهولت برای جابجایی در داخل نانوایی ها دارای چرخ هایی می باشد که موجب این عمل می باشد . 
  • محفظه پخت این دستگاه از متریال های با کیفیتی مثل چدن و استیل نسوز طراحی و ساخته شده است .
  • به دلیل وجود اینورتر های موجود در دستگاه که دارای طول عمر زیادی می باشند برق مصرفی دستگاه را به حداقل میرساند .
  • پخش حرارت این دستگاه به گونه ای ساخته شده است که موجب یکنواخت پختن نان سنگک می شود . 
  • دارای دریچه هوا می باشد تا حرارت اضافی را به بیرون هدایت کند که موجب سوختن نان نشود .
  • این دستگاه به دلیل اتوماتیک بودن از سرعت العمل بسیار خوبی برخوردار می باشد .
  • از دیگر ویژگی های این دستگاه می توان به مناسب بودن قیمت دستگاه نان سنگک اتوماتیک اشاره کرد .
  • به دلیل عایق بندی چندلایه ای که وجود دارد از مصرف انرژی کمتری برخوردار می باشد . 
  • تنور این دستگاه به گونه ای طراحی شده است که به محاسن روش سنتی بسیار نزدیک می باشد . 
  • از دیگر ویژگی های این دستگاه می توان به سنسور حرارتی اشاره کرد که هنگام بالا بودن دما از یک حد مشخص شعله دستگاه به طور موقت خاموش می شود و از سوختن نان ممانعت می کند . 

اجزا تشکیل دهنده دستگاه نان سنگک اتوماتیک :

دستگاه مذکور بسیار کاربری و محبوب بوده و برای تولید نان سنگک به حالت اتوماتیک طراحی شده است که از اجزا مختلفی تشکیل می شود که در ادامه بیشتر آشنا می شویم .

  • مخزن خمیر : این بخش برای نگهداری خمیر مورد استفاده در سنگک پزی طراحی و ساخته شده است .
  • میکسر : از این بخش برای مخلوط کردن خمیر طراحی شده است .
  • شاطر اتوماتیک : از این بخش برای پهن کردن خمیر بر روی تنور دستگاه مورد استفاده قرار می گیرد . 
  • فر : از مهم ترین بخش های دستگاه می باشد که برای پختن نان طراحی شده است . 

قیمت دستگاه نان سنگک اتوماتیک :

همان گونه که در بخش های قبلی مقاله با مشخصات فنی دستگاه ها آشنا شده و دانستیم که با توجه به مشخصات، حجم و اندازه، کیفیت قطعات استفاده شده در داخل آنها می تواند قیمت دستگاه نان سنگک اتوماتیک متغیر باشد .

اگر قصد راه اندازی سنگک پزی دارید و یا می خواهید اطلاعاتی در رابطه با قیمت دستگاه نان سنگک اتوماتیک کسب نمایید، شرکت تبریز پخت بهترین گزینه می باشد می توانید با شماره زیر تماس بگیرید و اطلاعات لازم را کسب نمایید .

نکات مهم در انتخاب دستگاه نان سنگک اتوماتیک :

نکات مهم در انتخاب دستگاه نان سنگک اتوماتیک :

همان گونه که می دانیم امروزه با پیشرفت تکنولوژی همه شغال ها رو به پیشرفت هستند، نانوایی ها نیز پیشرفت چشمگیری داشتند، شرکت تبریز پخت برای حل مشکلات صف طولانی مدت سنگک پزی ها، دستگاه نان سنگک اتوماتیک را روانه بازار کرده تا این مشکل را تا حد قابل توجهی کاهش دهد .

قیمت دستگاه نان سنگک اتوماتیک علاوه بر این که مقرون به صرفه می باشد، تمامی مراحل پخت سنگک را از ریختن خمیر تا پختن به صورت تمام اتوماتیک انجام می دهد و این کار موجب می شود تعداد کارگران مشغول به حداقل برسد، این دستگاه را می را می توان بهترین و جدیدترین دستگاه نان سنگک دانست .

شرکت تبریز پخت یکی از مجرب ترین ها در حوزه تجهیزات نانوایی می باشد و سالانه محصولات زیادی را در حوزه های مرتبط روانه بازار می کند .

اگر می خواهید سنگک پزی راه اندازی کنید و به مشاوره نیاز دارید می توانید با شماره های زیر تماس گرفته و سوالات خود را مطرح نمایید و با کمترین قیمت دستگاه نان سنگک اتوماتیک را تهیه نمایید . 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا