خرید دستگاه نان سنگک بروزرسانی|1403/07/02

خرید دستگاه نان سنگک بروزرسانی|1403/07/02

فهرست مطالب

اگر قصد خرید دستگاه نان سنگک را دارید، ما در این مقاله با توضیح درباره محصولات مرتبط پخت نان سنگک همراه و مشاور شما خواهیم بود و به شما در انتخاب راحت تر محصول مورد نظر کمک خواهیم کرد. نان سنگک یکی از مواد مغذی و پرطرفدار در ایران بوده و بسیاری از مردم برای وعده های غذایی از جمله صبحانه، نان سنگک را در اولویت خرید خود قرار می دهند.

سنگک روی بستری از سنگ ریزه های مسطح پخت می شود، فرایند پخت نان سنگک همواره طولانی و در دمای نسبتا بالایی صورت می گیرد.

در روش سنتی تهیه خمیر مخصوص نان سنگک دارای فرایند ویژه ای است که باید توسط افراد متخصص صورت گیرد و سپس توسط شاطر در بستر سنگ ریزه ها قرار گرفته و وارد مرحله پخت می شود.

بقیه مراحل پخت توسط کمک یار شاطر صورت میگیرد، او کسی است که همواره نان سنگک داخل تنور را در نظر دارد که مانع سوختن آن می شود.

همه این مراحل زمانی زیادی را در بر دارد و این مشکلی است که اکثر مراجعان به نانوایی از آن گلایه می کنند، اما را حل چیست؟

شما می توانید با خرید دستگاه نان سنگک شرکت تبریز پخت تمام این مراحل را تا حدالامکان تسهیل کنید. اما دستگاه نان سنگک چیست؟

انواع دستگاه نان سنگک

خرید دستگاه نان سنگک اتوماتیک

خرید دستگاه نان سنگک توسط نانوایی ها می تواند بعنوان یک یار کمک دست نانوایان عزیز باشد. دستگاه نان سنگک یکی از پر تقاضا و پرکاربردترین دستگاه پخت نان به شمار می آید. دستگاه نان بربری به گونه ای تولید شده است که همواره پختی یکسان و نان سنگکی با کیفیت را به مشتریان ارائه می دهد.

امروزه با توجه به افزایش جمعیت و تقاضا، نانوایان عزیز قصد بر تجهیز نانوایی های خود به دستگاه های پیشرفته پخت نان را دارند. تجهیز نانوایی ها به دستگاه های پخت نان باعث افزایش سرعت پخت نان سنگک و افزایش کیفیت مطلوب و کاهش مصرفی سوخت می شود.

خرید دستگاه تنور سنگک اتوماتیک

تنور سنگک اتوماتیک از جمله دستگاه های پرفروش شرکت تبریز پخت است که این امتیاز را می توان مدیون یکنواخت بودن نان سنگک خروجی آن است. تنور سنگک اتوماتیک علاوه بر ویژگی خروجی یکنواخت نان به نیروی کار کمتری احتیاج دارد و اکثر کار ها توسط ماشین صورت می گیرد. این دستگاه نیز امنیت محیط و کارکنان را فراهم می کند و از خطراتی از حمله آتش سوزی حفظ می کند.

می توانیم از سایر ویژگی های آن به عایق بندی قوی آن اشاره کنیم.این عایق بندی نیز مانع هدر رفتن انرژی می شود.

خرید دستگاه نانوایی سنگک اتوماتیک

تنور های به کار رفته در دو طرف دستگاه نانوایی سنگک اتوماتیک باعث شده است تا حرارت به صورت یکدست در سطح تنور بچرخد و باعث پخت یکنواخت نان سنگک شود.

جنس فلز به کار رفته در بدنه دستگاه نان سنگک اتوماتیک باعث مقاومت در برابر ضربات خارجی و عایق بندی آن شده است.

خرید دستگاه نان سنگک تونلی (ریلی)

داخل دستگاه نان سنگک تونلی اتوماتیک غلطکی قرار داده شده است که توانایی این را دارد که با درصد آب مشخصی نان را تهیه کند. این دستگاه به گونه ای طراحی شده است که می توانید حرارت را به صورت مستقیم و غیر مستقیم وارد تونل کنید.

تنور گردان سنگک به صورت کاملا اتوماتیک بوده و تمامی مراحل پخت نان توسط دستگاه انجام میگیرد.از خمیر ریزی تا خروج نان سنگک توسط دستگاه های مربوطه صورت میگیرد.این کار باعث کاهش هزینه های تولید نان و نیروی کار شده است.

دستگاه نان سنگک ریگی با توجه به تکنولوژی روز دنیا توانایی تولید نان سنگک با سایز های مختلف را دارد.در قسمت اول مواد خام همچون آب و نمک و… را می گیرد. در مرحله بعدی دستگاه مواد اولیه را گرفته و سپس در قسمت سوم  خمیر آماده شده است

مراحل تهیه نان سنگک:

خمیر گیر نان سنگک: از میکسر برای مخلوط کردن آرد، آب، نمک و سایر مواد تشکیل دهنده خمیر نان استفاده می شود. میکسرها مواد موجود در کاسه میکسر را به صورت یکدست ترکیب   می کنند و از ایجاد گرده در خمیر نان جلوگیری می کند.

بالابر و پهن کن مخصوص سنگک: این دستگاه خمیر را از میکسر گرفته و آن را به شکل و ضخامت مناسب برای پخت نان پهن می کند. ضخامت نان سنگک را می توانید با استفاده از پنل کنترل موجود در دستگاه تعیین کنید.

ناخن زن: این دستگاه روی سطح خمیر شیارهایی ایجاد می کند که به پخت بهتر نان کمک می کند. این شیار ها به خاطر گردش هوا مابین خمیر و سطح تنور باعث پخت بهتر آن می شود. شما می تواناید برای خرید ناخن زن نان بربری، سنگک با شرکت ماشین بربری و تبریز پخت تماس حاصل فرمایید.

کنجد پاش: از کنجد پاش برای پاشیدن کنجد روی سطح نان قبل از پخت هنگام خمیر بودن استفاده می شود.

کمپرسور هوا: از کمپرسور هوا برای تمیز کردن دستگاه ها از خمیر های خشک شده سطح تنور و همچنین برای تنظیم فشار بخار در فر استفاده می شود.

قیمت دستگاه نان سنگک به عواملی زیادی از جمله سایز تنور دستگاه بستگی دارد. به دلیل اینکه دستگاه نان سنگک در انواع مختلف تولید و عرضه می شود، شما می توانید برای دریافت قیمت دقیق و بروز محصولات شرکت تبریز پخت، با کارشناسان ما در ارتباط باشید و یا به مقاله قیمت دستگاه پخت نان سنگک شاطر اتوماتیک مراجعه کنید.

کارشناسان ما در بخش خدمات مشتریان آماده پاسخگویی به سوالات شما عزیزان هستند.

اتوماسیون: دستگاه نان سنگک اتومات قادر است تمام مراحل تولید نان از ورز دادن خمیر در میکسر تا پخت نان و خارج کردن آن از تنور را به صورت خودکار انجام دهند.

پخت یکنواخت: دستگاه نان سنگک با استفاده از سیستم های کنترل دما و زمان پخت، اطمینان را به نانوایان می دهد که هر قرص نان به طور یکنواخت پخته  می شود.

سرعت بالا: سرعت بالا در تهیه نان توسط دستگاه های اتومات نان سنگک باعث افزایش  پاسخ به تقاضای مردم شده است.

نیروی کار: دستگاه نان سنگک اتومات به دلیل اینکه تمام مراحل را به صورت اتومات انجام می دهد، باعث شده است که نیازی به نیروی کار نباشد و بهداشت نان پخته شده را تضمین می کند.

پنل کنترل: دستگاه های پخت نان سنگک که دارای کنترل پنل های دیجیتالی هستند می توانند تنظیمات دما ، رطوبت و زمان پخت را تنظیم کنند.

سازگاری با استاندارد های بهداشتی: این دستگاه ها به طوری طراحی شده اند که دست انسان هیچ گونه دخالتی در مراحل پخت نان ندارد و بعد از پایان پخت دستگاه شروع به تمیز کاری می کند.

مصرف انرژی موثر: این دستگاه ها به دلیل استفاده از تکنولوژی های بروز و قدرتمند از مصرف بالای انرژی جلوگیری می کنند و مانع هدر رفتن انرژی می شوند.

طول عمر و دوام: بدنه این دستگاه ها از فولاد ضد زنگ ایجاد شده است که مانع از زنگ زدگی می شود و این موضوع سبب شده است که طول عمر محصولات افزایش یابد.

پشتیبانی و خدمات پس از فروش: شرکت تبریز پخت جهت کسب اعتماد شما مشتریان عزیز، 3 سال ضمانت کالا و خدمات پس از فروش مادام العمر را به شما بعنوان تضمین تسلیم می کند. لازم به ذکر است که گواهی ضمانت محصول هنگام خرید در قرارداد ثبت شده و به شما تحویل داده می شود.

افزایش راندمان: با استفاده از دستگاه نان سنگک اتومات می توان تعداد زیادی نان را مدت زمان کمتر و با کیفیت بالا و یکنواخت تهیه کرد. کاهش هزینه های نیروی کار: از آنجایی که تمام مراحل به صورت اتومات انجام می گیرد، نیازی به نیروی کار زیادی نیست.

پخت یکنواخت : دستگاه نان سنگک اتومات دما و زمان پخت را به طور دقیق توسط پنل مخصوص، کنترل می کند. کیفیت بالای نان تولیدی : کیفیت نان تولیدی همواره باعث ثبات مشتریان و افزایش شمار فروش می شود، شما می توانید با استفاده از دستگاه نان سنگک تبریز پخت این امتیاز را بدست آورید. صرفه جویی در مصرف انرژی : این دستگاه ها طوری تولید شده است که بهترین بازدهی را از نظر مصرف سوخت به صاحبان خود ارائه دهد.

کاهش ضایعات خمیر: دقت این دستگاه در وزن گیری چانه های خمیر باعث شده است که از تولید ضایعات جلوگیری کند. سازگاری با حجم تولید : دستگاه نان سنگک می تواند بدون افت کیفیت به تعداد بالا تولید نان داشته باشد. قابلیت اطمینان و دوام : دستگاه های اتوماتیک معمولا دارای طول عمر بالا هستند و نیاز به تعمیرات و نگهداری کمتری دارند.

شرکت تبریز پخت محصولات خود را در انواع مدل ها و سایز های مختلف به تولید رسانده است، به طور میانگین شما یک مغازه کوچک به ابعاد 2 در 3 متر را در نظر داشته باشید. این ابعاد به طور استاندارد برای کوچکترین سایز دستگاه به کار می رود. برای استفاده از بزرگترین سایز دستگاه های پخت نان باید مساحتی به اندازه 10 متر مربع را در نظر داشته باشید.

شرکت تبریز پخت در سال 1396 با جذب نیروهای متخصص در زمینه تولید دستگاه های پخت نان و با بازنگری کلی محصولات خود توانست در بازار ایران، یک سر و کله بالاتر از رقبای خود قرار گیرد. جهت کسب اطلاعات بیشتر و خرید محصولات تبریز پخت با شماره های زیر تماس بگیرید.

جمع بندی

ما در این مقاله تا حد ممکن تلاش بر این داشته ایم که راهنمای جامعه ای با توجه به نوع نیاز شما برای خرید دستگاه نان سنگک ارائه دهیم. انواع مدل های دستگاه نان سنگک دستگاه نان سنگک اتوماتیک، تنور سنگک اتوماتیک، دستگاه نانوایی سنگک اتوماتیک، دستگاه نان سنگک تونلی (ریلی)، تنور گردان سنگک، دستگاه نان سنگک ریگی را میتوان نام برد.

این مدل ها با توجه به نوع سیستم های به کار رفته در آن کاربرد های متفاوتی دارند، تا شما را به خواسته های خود برسانند. هرکدام از این دستگاه ها دارای ویژگی هایی هستند که در مقاله بالا مطالعه نمودید.

همه این مدل ها به همراه ویژگی های منحصر به فرد خود دارای رنج قیمتی متفاوتی هستند که شما می توانید با برقراری ارتباط با کارشناسان ما، از قیمت محصولات شرکت تبریز پخت اطلاع پیدا کنید و مشاوره رایگان دریافت کنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا