مشعل نانوایی سنگک

مشعل نانوایی سنگک وسیله ای مهم در نانوایی سنگک است. این مشعل وظیفه انتقال شعله برای داخل دستگاه را دارا است، به زبان ساده رساندن حرارت برای پخت و پز نان سنگک از طریق دستگاه مشعل نانوایی سنگک انجام می شود. این بخش در بازار انواع مختلفی دارد که هر کدام از کارایی متفاوتی برخوردار می باشند. یکی از مشهور ترین مشعل نانوایی سنگک، مشعل جهت دار می باشد که نانوایان با تنظیم جهت این دستگاه می توانند انتقال حرارت را به قسمت های مختلف تنظیم کنند. یک نوع دیگر از مشعل های نانوایی، مشعل های برقی است که از قدرت انتقال دمای بیشتر بهره می برند. شرکت تبریز پخت در دستگاه های نانوایی سنگک خود از بهترین و با کیفیت ترین مشعل نانوایی سنگک استفاده می کند.

مشعل نانوایی سنگک

فهرست مطالب

انواع مشعل نانوایی سنگک

انواع مشعل نانوایی سنگک

مشعل نانوایی نان سنگک در انواع مختلفی تولید می شود. این دستگاه در اندازه های متفاوت تولید شده است که براساس امکانات و ابعاد هر ماشین پخت انتخاب می شود. همانطور که در توضیحات هم اشاره نمودیم مشعل گردان از یک نوع شناخته شده مشعل نانوایی سنگک می باشد. تامین سوخت در این دستگاه می تواند از طریق گاز های شهری و گاز مایع یا همان گاز های کپسولی باشد و مهم ترین مزیت آن چرخش در جهات مختلف است. همچنین از مشعل های شیپوری و برقی نانوایی هم در دستگاه های پخت نان سنگک استفاده می شود.

جهت کسب اطلاعات بیشتر و همچنین استعلام از قیمت انواع مشعل نانوایی نان سنگک با ما در تماس باشید.

ویژگی های مشعل نانوایی سنگک

مشعل های نانوایی سنگک در مقابل دستگاه های دیگر زیاد پیچیده نیستند و هدف از ساخت آنها بالا بردن کیفیت نان و سلامت دستگاه های پخت می باشد. این مشعل ها به طور کلی ویژگی های متفاوتی دارند یکی از این ویژگی ها سوزش کامل می باشد منظور از سوزش کامل  حرارتی است که با استفاده از سوخت پاک و به طور یکسان در پخت نان ها دخیل است و در واقع تولید ذرات آلاینده را به کمترین حد خود می رساند. ویژگی مهم در مشعل نانوایی سنگک تنظیم قدرت حرارت می باشد یعنی نانوا می تواند بر اساس نیاز خود شعله و حرارت دستگاه را تنظیم و کنترل کند. همچنین مشعل های نانوایی نان سنگک از ایمنی بالایی برخوردار می باشد در مشعل های سنتی به دلیل آزاد بودن آتش علاوه بر اینکه کنترل آتش می توانست به سختی صورت بگیرد این امکان وجود داشت که منجر به ایجاد دود های مضر در تنور شود. مشعل های نانوایی امروزه دارای سیستم محافظت در برابر باد می باشند که اگر وزش باد صورت گیرد مشعل خاموش نشود و به کار خود ادامه دهد.

ویژگی های مشعل نانوایی سنگک
قیمت مشعل نانوایی سنگک

قیمت مشعل نانوایی نان سنگک

قیمت مشعل های نانوایی سنگک بر اساس مدل های مختلف آن متفاوت است. این مدل ها بر اساس موارد استفاده شده در آنها قیمت های متغیری دارند همچنین شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر و اطلاع از قیمت های بروز مشعل های نانوایی نان سنگک و دستگاه های پخت با ما تماس بگیرید تا مشاوران ما شما را در این امر راهنمایی کنند.

مشعل نانوایی سنگک شرکت تبریز پخت

شرکت تبریز پخت یک شرکت فعال در زمینه تولید دستگاه پخت نان سنگک اتوماتیک و مشعل های نانوایی سنگک است. این شرکت با تولید مشعل های نانوایی با کیفیت و قرار دادن آنها در دستگاه های پخت، تضمین می کند که سنگک های پخته شده بصورت کاملا پاک و تمام پز (پخته شدن تمام قسمت های نان) به دست مشتری های شما برسد. مشعل های نانوایی سنگک تولید شده در تبریز پخت بر اساس استاندارد و تکنولوژی روز می باشد و همچنین ضمانت می کند که مشعل های تولید شده از مواد اولیه مرغوب و مقاوم می باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد شرکت ما می توانید از بخش درباره ما بازدید کنید.

مشعل نانوایی سنگک شرکت تبریز پخت
پیمایش به بالا