دستگاه نان سنگک ریگی

دستگاه نان سنگک ریگی یکی از دستگاه های پر طرفدار می باشد نانوایان با استفاده از این دستگاه می توانند از کیفیت پخت نان سنگک بالا تری بهره مند شوند. بر روی این دستگاه، صفحات چندنی قرار داده شده است که با قرار گرفتن خمیر نان سنگک روی آن، طرح سنگی به خود می گیرد. شرکت تبریز پخت تولید کننده انواع دستگاه نان سنگک ریگی بوده و نانوایان می توانند با تهیه این دستگاه سرعت کار خود را افزایش داده و در نتیجه باعث افزایش درآمد خود شوند. این دستگاه باعث می شود تا علاوه بر اینکه نانبه صورت یکنواخت پخته شود، باعث می شود تا ایمنی کار نیز افزایش یاد و خطرات ناشی از وجود تنور سنتی از بین رود.

دستگاه نان سنگک ریگی-دستگاه پخت نان سنگک ریگی-دستگاه سنگک ریگی-تبریزپخت

فهرست مطالب

امکانات دستگاه نان سنگک ریگی تبریز پخت

امکانات دستگاه نان سنگک ریگی

دستگاه نان سنگک ریگی با می تواند نان سنگک را در ابعاد مختلف با توجه به تکنولوژی پیشرفته به کار رفته، تولید کند. شیوه عملکرد و تولید دستگاه دستگاه نان سنگک ریگی شامل چند قسمت جداگانه می باشد. در قسمت اول مواد خام همچون نمک، آب و آرد و سایر موارد لازم اضافه می شود. در قسمت دوم، مواد خام با یکدیگر مخلوط شده و خمیر نان سنگک آماده می شود و سپس در قسمت سوم خمیر آماده شده برای پخت و به داخل دستگاه نان سنگک ریگی وارد شده و می پزد. این دستگاه به دلیل استفاده از اخرین تکنولوژی های دنیا، امکاناتی همچون تنظیم زمان پخت سنگک و تنظیم دمای پخت سنگک را دارد. همچنین، با استفاده از سیستم هوشمند، قابلیت تشخیص خودکار ابعاد نان سنگک و تنظیم دما و زمان پخت به صورت خودکار را دارد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر و استعلام قیمت انواع دستگاه نان سنگک اتوماتیک با ما در تماس باشید.

ویژگی های دستگاه نان سنگک ریگی

دستگاه نان سنگک ریگی ویژگی های زیادی دارد که برخی از این ویژگی ها شامل قابلیت هایی مانند تنظیم خودکار زمان پخت و دما، تولید نان سنگک در طعم و ابعاد مختلف، کیفت بهتر در عین حال سرعت تولید نان سنگک بالاتر و استفاده راحت آن است. استفاده از این دستگاه برای پخت نان سنگک به صورت اتوماتیک، کافی بوده و خمیر نان سنگک در محل تعیین شده قرار می گیرد و پس از روشن کردن دستگاه خمیر روی صفحات چدنی سنگک قرار گرفته و نان پخته می شود و پس از آن سنگک به صورت کاملا خودکار از دسگاه خارح شده و به مشتریان تحویل داده می شود. نان سنگک کاملا بهداشتی و سالم در سفره های مردم برای صرف وعده های غذایی مختلف قرار می گیرد.

ویژگی های دستگاه نان سنگک ریگی
دستگاه نان سنگک ریگی شرکت تبریز پخت

دستگاه نان سنگک ریگی شرکت تبریز پخت

شرکت تبریز پخت، یک شرکت فعال در زمینه طراحی و ساخت دستگاه نان سنگک ریگی در جهان است. این شرکت با تولید دستگاه نان سنگک اتوماتیک، توانسته است تا با کاهش نیروی انسانی کیفیت پخت نان سنگک را افزایش داده و تولید نان سنگک را بهینه تر کرده است. خط تولید سنگکی که به صورت اتوماتیک پخته می شود، شامل چند دستگاه مختلف است که یکی از آن ها دستگاه نان سنگک ریگی می باشد. برخی از ویژگی های خط تولید شامل مواردی همچون شاطر اتوماتیک، فر پخت نان سنگک، میکسر خمیر سنگک و کیفیت بالای سنگک پخته شده می باشد.

قیمت دستگاه نان سنگک ریگی

قیمت دستگاه سنگک ریگی با توجه به امکانات، مدل ها و ویژگی های آن متغییر است و در بازه های قیمتی متفاوتی ارائه می شود. شما می توانید جهت استعلام قیمت دستگاه نان سنگک ریگی و چدنی با ما در تماس باشید.

قیمت دستگاه نان سنگک ریگی
پیمایش به بالا