خمیر گیر نان سنگک

خمیرگیر نانوایی وسیله ای است که می توان از برای آماده سازی خمیر نان استفاده کرد. این دستگاه از قسمت های مهم در نانوایی نان سنگک است، خمیر گیر نانوایی شامل یک ظرف بزرگ مخصوص است که در آن مواد اولیه برای تهیه خمیر نان سنگک مانند آرد، آب، نمک، سبوس و مخمر قرار می گیرد و همچنین شامل یک همزن می باشد که توسط آن مواد اولیه با هم ترکیب می شود تا خمیر به دست آید. این ابزار در انواع مختلفی وجود دارد و کارایی هر کدام با یکدیگر متفاوت است.  خمیر گیر نان سنگک شرکت تبریز پخت از کیفیت و کارایی بالایی برخوردار است.

خمیر گیر نان سنگک

فهرست مطالب

انواع خمیر گیر نان سنگک

انواع خمیر گیر نان سنگک

خمیر گیر سنگک خود در انواع و ابعاد مختلف تولید می شود که نانوایان محترم می توانند بر اساس نیاز خود اقدام به تهیه بکنند. تفاوت اصلی خمیر گیر سنگک با یکدیگر در حداکثر مقدار ظرفیتی که می تواند در بر گیرد است. در واقع ممکن است یک نانوایی  سنگک در روز حداکثر 180 کیلوگرم خمیر تولید کند و برای این نانوایی بهتر است خمیر گیر سنگک 180 کیلویی تهیه شود ولی اگر مقدار تولید خمیر برای یک نانوایی بالاتر از 180 کیلوگرم است این نانوایی باید اقدام به تهیه دستگاه خمیر گیر سنگک با مقدار گنجایش وزن بالا تهیه کند. همچنین در دستگاه های خمیر گیر سنگک از همزن های مختلف استفاده می شود. همزن ها در دو نوع وجود دارد یک نوع دو شاخه و نوع دیگر سه شاخه است. دلیل وجود پره های مختلف همزن در قدرت همزنی آنها در دستگاه های با ظرفیت و وزن متفاوت است. 

جهت کسب اطلاعات بیشتر و استعلام از قیمت و شرایط خرید انواع دستگاه نان سنگک تونلی (ریلی) و همچنین تهیه خمیر گیر سنگک مناسب با محیط کار خودتان با ما در تماس باشید.

ویژگی های خمیر گیر نان سنگک

خمیر گیر سنگک از ابزار و دستگاه های مهم و موثر در صنعت نانوایی سنگک است که به نانوایان در تسهیل تهیه خمیر به موقع  و صحیح کمک می کند. ویژگی مهم در دستگاه های خمیر گیر توانایی همزدن مواد اولیه خمیر در حجم بالاست دستگاه های خمیر گیر سنگک با پره های همزن مقاومی که بر روی خود دارند کمک می کنند تا بدون دخالت دست مواد اولیه با هم ترکیب شده و به یک خمیر یکنواخت برسد. همچنبن ظاهر این دستگاه ها ساده است و کار با آن ها سختی خاصی ندارد. از دیگر ویژگی های خمیر گیر نان سنگک تبریز پخت جنس پره های مقاومی است که در استفاده های مداوم دچار استهلاک نمی شود و در دراز مدت عملکر بهتری را از خود نشان می دهد.

ویژگی های خمیر گیر سنگک
قیمت خمیر گیر نان سنگک

قیمت خمیر گیر نان سنگک

قیمت خمیر گیر نان سنگک بر اساس جنس، کارایی و مقدار گنجایش آن تعیین می شود. برای مثال قیمت خمیر گیر سنگک 180 کیلوگرمی و 240 کیلوگرمی با هم برابر نمی باشد. در واقع بر اساس امکاناتی که در خمیر گیر ها تعبیه می شود و مقدار آهن مورد استفاده و همچنین عوامل دیگر قیمت در نظر گرفته می شود. برای دریافت اطلاعات بیشتر و آگاهی از قیمت های بروز خمیر گیر سنگک در انواع مختلف شما می توانید توسط یکی از راه های ارتباطی زیر با ما در تماس باشید.

خمیر گیر نان سنگک شرکت تبریز پخت

شرکت تبریز پخت که در تولید انواع دستگاه های نان سنگک و ابزار های نانوایی فعالیت دارد، همچنین در تولید دستگاه های خمیر گیر نان سنگک با مقاومت بالا و با کارایی بیشتر یک گزینه مناسب می باشد. تبریز پخت به شما اطمینان و ضمانت می دهد که دستگاه های خمیر گیر تولید شده در این شرکت از مواد اولیه مرغوب تولید شده و در مدت زمان طولانی و در شرایط محیطی مختلف ماندگاری بالایی دارد. در صورت داشتن هر گونه سوال و نیاز به مشاوره دقیق و بهتر در زمینه دستگاه خمیر گیر نان سنگک و دستگاه های پخت نان می توانید با شماره های موجود در سایت در تماس باشید. همچنین برای مطالعه بیشتر و آشنایی با دستگاه های نان سنگک و ابزار های نانوایی سنگک می توانید به بخش وبلاگ ما مراجعه کنید.

خمیر گیر نان سنگک شرکت تبریز پخت
پیمایش به بالا