توری سرد کن نان سنگک

توری سرد کن سنگک یا همان میز سرد کن نان سنگک یکی از وسیله های مهم و اساسی در نانوایی های سنگک می‌باشد. این توری به صورت شبکه شبکه بوده و از جنس های مختلفی مانند استیل می باشد. توری سرد کن نان سنگک کاربرد مهمی در نانوایی ها دارد و برای سرد کردن و جدا کردن سنگ ریزه های نان سنگک روی این توری ها مورد استفاده قرار می گیرد.این میز توانسته سرعت خنک شدن نان را بیشتر کند و وسیله ای محبوب در نانوایی ها باشد.شرکت تبریز پخت با کیفیت ترین و مقاوم ترین توری های سرکن سنگک را تولید و به فروش می رساند.

توری سرد کن سنگک

فهرست مطالب

دستگاه سنگک اتوماتیک - تبریز پخت

انواع توری سرد کن نان سنگک

 توری سرد کن نان سنگک را می توان مطابق با درخواست مشتریان به شکل های مختلفی از جمله مستطیلی و یا مربعی در سایز بندی های مختلف طراحی و تولید کرد. این وسیله نقش اصلی در فرآیند خنک کردن نان سنگک را ایفا می‌کند.این توری ها در ابعاد و ارتفاع های مختلف و جننس استیل و یا آلمینیوم می توانند تولید شوند. توری سرد کن سنگک در انواع چرخدار و ثابت نیز تولید می شود که توانایی جابجایی راحت تر در حالت چرخدار وجود دارد . توری سرد کن نان سنگک نیز از لحاظ تعداد طبقه ها هم می تواند تنوع داشته باشند که بیشترین سفارش ها در دو حالت تک طبقه و دو طبقه است. توری سرد کن سنگک می تواند برای فضا های مختلف برای مکان استفاده آن بصورت تاشو نیز تولید شود.

جهت کسب اطلاعات بیشتر و استعلام از قیمت و شرایط خرید انواع توری های نان سنگک با ما در تماس باشید.

ویژگی های توری سرد کن نان سنگک

توری سرد کن نان سنگک به عنوان یک خنک‌کننده نان سنگک شناخته می‌شود زیرا در نانوایی‌ها سرد شدن نان پس از خروج از تنور اهمیتی زیادی برای مردم دارد. این توری باعث سریع خنک شدن نان و نسوختن دست می شود. توری سرد کن نان سنگک،نان‌ های سنگک را به صورت یکدست و یکنواخت سرد می کند.علاوه بر امکان سرد کنندگی برای جدا کردن سنگ های موجود در سنگک نیز می تواند استفاده شود و مشتریان در نانوایی ها هنگام سرد شدن نان روی توری سرد کن سنگک، سنگ های احتمالی موجود در روی سطح نان سنگک را جدا می کنند و از توری ها، سنگ های جدا شده را به محفظه زیرین توری سرد کن سنگک بیاندازند.

ویژگی های توری سرد کن سنگک
دستگاه سنگک اتوماتیک - تبریز پخت

قیمت توری سرد کن سنگک

قیمت توری سرد کن نان سنگک نسبت به انواع مختلف آن متغییر است. این قیمت‌گذاری بر اساس ابعاد، تعداد طبقه ها ، چرخدار و یا ثابت بودن و یا قابلیت تاشو بودن آن تعیین می شود.برای کسب اطلاعات دقیق‌تر در مورد توری سرد کن سنگک و قیمت‌گذاری، با ما در ارتباط باشید. مشاوران ما آماده‌اند تا به شما در انتخاب و سفارش توری سرد کن  سنگک مناسب کمک کنند

توری سرد کن شرکت تبریز پخت

شرکت تبریز پخت علاوه بر تولید دستگاه های پخت نان سنگک مختلف، در زمینه تولید توری سرد کن نان سنگک نیز فعالیت دارد.شرکت تبریز پخت در تولید توری سنگک ها از بهترین و با کیفیت ترین مواد اولیه استفاده کرده و سعی کرده است با تولید توری درجه یک رضایت مشتریان را جلب کند.این شرکت به شما ضمانت می دهد که توری های سرد کن با عالی ترین جنس و بدون زنگ ضدگی را به شما تحویل می دهد.برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد شرکت ما می توانید از بخش درباره ما بازدید کنید.

توری سرد کن شرکت تبریز پخت
پیمایش به بالا